Not known Facts About جزیره کیش

Wiki Article

در زمانهای قدیم ساکنان جزیره کیش در سه منطقه روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی جزیره زندگی می کرده‌اند. امروزه تنها روستای به جا مانده از آن دوران روستای باغو است که در جنوب غربی جزیره کیش که در واقع همان سمتی که کشتی یونانی آنجا هست، قرار دارد و بافت سنتی آن تا به امروز حفظ شده است.

سوئیت دو نفره رویال رو به ترنج (اقامت هافبرد) ۲۴,۰۰۰,۰۰۰

نهار ، شام جمع قیمت ۳ شب ۱/۰۹/۰۶ یکشنبه

بررسی مجددثبت اسامی نیازمند بررسی مجدد هتل می باشد، لطفا تا دریافت پاسخ هتل منتظر بمانیدبستن

مشاهده اتاق های بیشتر برای مشاهده بیشتر به راست بکشید. مشاهده جزئیات کامل هتل / رزرو

کد تایید هویت هم اکنون کد تایید برای شما پیامک شد، لطفا آن را در کادر زیر وارد و دکمه تایید را بزنید. درخواست ارسال مجدد امکان درخواست ارسال مجدد تا - ثانیه دیگر ایجاد اختلال کسانی كه به هر شكل در شبكه ایجاد مزاحمت نمایند ، از قبیل ایجاد رزروهای موقت پی در پی یا تماسهای تلفنی و ... ، با هماهنگی قبلی صورت گرفته با سازمان گردشگری و قوه ی محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی ، برخورد جدی صورت خواهد گرفت. اطلاعات و مشخصات هتل ها مسئولیت تمام اطلاعات و مشخصاتی كه در مورد هتلها در سایت مشاهده می گردد ، اعم از قیمت اتاقها ، روش محاسبه ی عوارض و حق سرویس ، صبحانه برای اتاقها ، استخر و سونا ، ترانسفر از فرودگاه و راه آهن و تمامی امكانات و تجهیزاتی كه نام برده شده است بعهده ی هتل می باشد ، زیرا این اطلاعات عیناً از هتلها اخذ گردیده و بر روی شبكه قرارداده شده است ، مسافرینی كه كوچكترین شك و تردیدی در خصوص اطلاعات ذكر شده دارند ، باید قبل از تصمیم گیری در خصوص رزرو ، با هتل مستقیماً تماس گرفته و موارد را مطرح نموده و سپس تصمیم گیری نمایند. با توجه به اینكه این شبكه اجازه ارائه تلفن هتلها را به افراد ندارد ، مسافرین باید خود از طریق مبادی كه به همین منظور ایجاد گردیده اند مانند اطلاعات تلفن ۱۱۸ شماره ی هتل مورد نظر خود را تهیه نمایند.

هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

بیوگرافی کتانه افشاری نژاد، بازیگر سینما و تئاتر (+ تصاویر)

سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به باغ (اقامت با صبحانه) ۱۰,۲۰۰,۰۰۰

این مجموعه به اسم پارک دلفین ها شناخته می شود و یکی از مشهورترین جاهای دیدنی جزیره کیش است. با وارد شدن به مجموعه در ابتدا به باغ پرندگان می روید. در این باغ از نزدیک حدود ۵۰ گونه از پرنده های گوناگون را خواهید دید. وقت گذراندن بین طاووس ها، طوطی ها، پلیکان ها و پرندگان دیگری که کم تر امکان دیدنیشان پیش می آید، تجربه جذابی خواهد بود.

تعبیر خواب شیر: ۵۰ تعبیر دیدن شیر جنگل در خواب که بسیار واقعی است

از این رو تمام تلاش ما بر این هدف استوار است که اطلاعاتی دقیق، به‌روز و جذاب را بدون نگاه جانب‌دارانه و جزیره کیش جهت‌گیری‌های تبلیغاتی و خاص، از نقاط گوناگون جزیره کیش در اختیار شما بگذاریم.

برای اکثر افراد تابستان‌های بسیار گرم و داغ کیش چندان قابل تحمل نیست، بنابراین فصل‌های پاییز و زمستان بیشترین استقبال را برای سفر به جزیره از سوی گردشگران به همراه دارد. البته در فصل بهار نیز هوای کیش هنوز چندان رو به گرما نرفته و نسبتا معتدل است.

تصاویر/ کشف اتفاقی یک گورستان ۸۰۰ ساله مربوط به دوران پیش از کلمبیا

Report this wiki page